takidasky

Klar!

Publicerad 2016-12-03 09:45:44 i Allmänt

Två gigantiska stenar har ramlat av mina axlar! I torsdags blev jag klar med No/tk-kursen och igår gjorde jag mattetentan. 
 
Nu har jag "bara" sista delkursen kvar, vilket betyder BARA sex veckor kvar att plugga på 50 %!!!! Jag kan äntligen se ljuset i tunneln!! 
 
Tre veckor kvar till jullovet och på den tiden ska jag klämma in alla utvecklingssamtal iofs men det är som vanligt den här tiden. 
 
Var till Röste igår och hej vad det hade hänt saker i valplådan! De växer som bara den och nu går de runt på skakiga ben och kan skälla, morra och gnälla. Tycker det är så härligt den här tiden när de upptäcker att de kan göra en massa saker. 
 
En liten parvel somnade så gott i famnen och jag blev alldeles kär!! 
 
 
Nu blir det plugg innan promenad. Mitt mantra just nu?
"Bara sex veckor kvar...."
 
Skulle så gärna vilja hinna med och göra advent också i helgen! Det känns som hela världen har pyntat utom jag.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela