takidasky

Less...

Publicerad 2016-12-14 20:57:51 i Allmänt

Så less nu på pluggandet. Antar att känslorna blir starkare nu också bara för att jag kan se slutet. 
 
Främst är jag less på allt som jag måste välja bort. Har t.ex inte kunnat vara med på en enda tjejdate den här terminen. Träffar aldrig mina vänner längre känns det som eftersom jag måste plugga på helgerna, och under veckorna är det jobb och hundar typ. 
 
Usch och blä. En liten ljusglimt är ju att jag fick VG på tentan.  Det var jag jäkligt nöjd med att bara ha 3,5 poäng i bortfall. 
 
Nu ska jag läsa klart så jag kommer i säng. Dagens bästa var när jag stannade till fem minuter i Röste på väg hem från jobbet och mös med valparna. Har verkligen fått mig en favorit!  Den här hade däckat innan jag kom och sov så gott. En riktig älghund... 😜 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela