takidasky

Mitt i natten

Publicerad 2016-12-25 05:23:10 i Allmänt

Vaknade före tre inatt, täppt och ont i halsen. Och sen kunde jag inte somna om.  Vred på mig i två timmar innan jag gav upp pch klev upp. Nu har jag hunnit äta frukost och prata med Emil en sväng (han jobbar natt). Trodde att jag skulle bli trött men icke. 
 
Julaftonen var lika mysig som vanligt. Jag och Sis köpte ju jultröjor i USA i äkta Bridget Jones anda, och jag köpte även en till Ida så igår var det premiär!  😂
 
 
Tomten kom också naturligtvis.  
 
 
Förväntansfulla händer... 💜
 
 
Jag fick så många fina julklappar. Bland annat förstoringar från USA. Plus att jag verkligen lyckades med mina julklappar. Älskar när man verkligen lyckas hitta de där riktigt bra och passande presenterna. 
 
Hade en mysig skogstur med dogsen idag. 
 
 
Näe, undrar om jag ska försöka sova lite nu... Tror inte att jag kommer lyckas men det vore ju bra med nån timme till...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela