takidasky

Äntligen helg!

Publicerad 2016-02-27 10:22:22 i Allmänt

Shit! Idag sov jag till halv 10!!! Inte vad jag hade planerat eftersom jag har så mycket skolarbete att göra men det var så värt det! Nästan 11-timmars sömn gjorde att jag vaknade utvilad för första gången på flera veckor!! Underbar känsla. 
 
Solen strålar från klarblå himmel idag och jag längtar ut till skogen med de fyrbenta. Men först lite föreläsning och börja skriva rapporten. 
 
Igår tog vi skoterspåren ner mot bebyggelsen. Det kändes mycket tryggare ;) får se om vi törs gå där igen idag. Det lär väl vara stor risk att skoteråkare är ute i finvädret också... 
 
 
 
 
Meya accepterar faktiskt att ha reflexvästen på sig, kors i taket! Hon brukar ju få panik av den och slänga sig på rygg för att få av den annars. 
 
Var ner på granngården och fyndade på rean. Två halsband och ett koppel till One. Så nu kan hon vara fin på tävlingsbanorna om vi nånsin kommer iväg och tränar in de andra hindren vill säga. Att jobba 100% och plugga 85% på det ger ju inte det optimala läget för det just nu... 
 
Näe, nu är rasten slut. Tillbaka till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela