takidasky

Det här med att kliva upp tidigt...

Publicerad 2016-02-28 10:17:29 i Allmänt

Det är inte mycket som kan få mig att kliva upp tidigt när jag är ledig. Det är typ agilitytävlingar och nu kan även ridningen sälla sig till den korta listan...
 
Ida hade fotbollsmatch idag och skulle åka halv nio i morse så då bestämde vi oss för att rida innan. Så klockan sex ringde alarmet, på en ledig söndag!! Och även fast det var lite segt så blev jag snabbt pigg när jag kom till stallet. Mutade Wella med lite morötter och det verkade fungera för idag var hon så fin! Hon brallade bara en gång och då var det en reaktion på matvraket som hoppade till och blev rädd. Så himla roligt att ha börjat med ridningen igen!! 
 
 
Och efter vi mockat stallet så hade sis dukat upp värsta lyxfrukosten! 
 
 
Igår var ännu en sån där härlig vinterdag och jag och hundarna tog en promenad till Röste för lunch. 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det plugg och rapportskrivning resten av dagen med avbrott för hundpromenader. Känns rätt okej ändå efter en sån bra start...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela