takidasky

Kalas, tulpaner och finfrämmande

Publicerad 2016-02-05 22:44:27 i Allmänt

Igår bjöd jag hem de närmaste sörjande för att fira 10 år med huset. Tårta, kakor och glass bjöds det på så jag tror att alla var nöjda när de gick hem. Fick två superfina buketter med tulpaner :D
 
 
 
Den sista kom inte alls till sin rätt på kortet... 
 
Idag jobbade jag min korta dag och jag fick en helt underbar promenad i skoterspåren med dogsen! Tanka D-vitamin och bara andas in helgen!! 
 
 
Efter det blev det till att rätta lite matteböcker innan Kerstin kom och hälsade på en sväng!! Överlyckliga hundar är ett understatement...
 
 
Men mest såg det ut så här....
 
 
Eller så här..
 
 
Tur att det är Kerstin som är van.... Man blir lite varm i hjärtat när man ser hur glada de blir när någon de verkligen tycker om kommer. Särskilt Sky. Hon blir bara så här glad när tre personer kommer; Kerstin,  Helena eller Sofia och lite mamma också...<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela