takidasky

Ljusare tider!

Publicerad 2016-02-25 21:17:30 i Allmänt

Det är så himla underbart att det är ljust längre och längre nu så man hinner ut med hundarna efter jobbet och får lite ljus på sig. Idag tog vi skoterspåren uppe i skogen och hundarna blev superglada. Meya skuttade runt till och med! 
 
Men sen kan jag inte hjälpa att det blir lite läskigt när man är långt inne i skogen, ensam med noll täckning på mobilen. Men de enda spår jag såg var efter räv, tjäder och hare. 
 
 
Hittade en hel skog där tomten odlar sitt skägg... Vartenda träd såg ut så här.
 
 
Sen var det bara att skynda sig hem och plugga matte. Ska bli så skönt med helg även fast jag har en rapport på 7 sidor att skriva och en föreläsning att se och massa att räkna. 
 
Och så ska jag ju rida också. Det ser jag fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela