takidasky

Älska Youtube!

Publicerad 2016-07-22 00:02:00 i Allmänt

Letat runt på Youtube efter olika grundövningar och ritat av och skrivit stödord så jag inte glömmer. Nu ska det bara sluta vara så jäkla varmt så kanske vi kan träna lite också....
 
Idag har det varit olidligt!  Inte ett enda moln på hela dagen och stekhett!! "man ska inte klaga! Tänk när det är -20 och vinter!" va fasen, allt behöver väl inte vara varandras motsatser! Och ja, jag avskyr verkligen när det är så här varmt... Så jag klagar...Och jag kommer klaga när det är -20 också. Men INTE när den härliga hösten kommer med frisk, sval luft, inte heller när våren kommer! 
 
Åh gud vad jag längtar till hösten! Snälla kom fort! Jag bryr mig inte om att jag då kommer jobba och plugga till förbannelse. För då kommer det vara svalt ute!! Tjohoo!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela