takidasky

Bladvändare

Publicerad 2016-07-09 00:43:42 i Allmänt

Idag någon gång mellan 9.00-15.00 skulle min torktumlare levereras. Pga det kunde jag ju inte ta mig särskilt långt hemifrån. Var ju ner och simmade en halvtimme i morse. De skulle ringa en halvtimme innan var det utlovat så då skulle jag ju hinna hem iaf. 
 
De ringde aldrig, utan halv tre dök det upp en lastbil bara.. Tur att jag hållit mig hemma... 
 
Men det som var så bra var ju att jag hade inget annat att göra så jag kunde läsa. Och vilken tur att jag var tvungen att vara hemma så länge och kunde läsa den här:
 
 
En riktig bladvändare som får en att önska att man kunde läsa ännu snabbare. En sån där som man tar med sig hela tiden, om man måste laga mat etc... för det går inte att lägga den ifrån sig! Gick kvällspromenad med sis och det var nästan tortyr att ta ett så långt uppehåll ;) men nu är den utläst och klar. Bästa boken hittills. Läs den!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela