takidasky

Hemlig resa!

Publicerad 2016-07-11 19:52:25 i Allmänt

Igår infann jag mig hos sis kl 9.00 och därefter åkte vi och pojkarna mot hemligt mål. Jag hade ingen aning om vart vi skulle men efter några timmar var vi framme i kista och scandic Victoria tower. Rum på 22a våningen med en hisnande utsikt var himla läckert! 
 
Efter vi lämnat väskor traskade vi ner till gallerian, käkade och kikade i affärer. Sen gick vi på bio, World of warcraft och den var riktigt bra! Efter det gick vi hem till hotellet, ungarna älskade lekrummet som fanns där med pingisbord, tv-spel och stor studsmatta bla. 
 
Jag och Sis hängde på rummet en stund. Ja, jag har också klagat på hotellrum för första gången men när det är stora vita fläckar på både överkast och stolar, fullt med skräp på golvet, hår...Ja, då tyckte till och med jag att det var bättre att säga till än att tycka allt var ofräscht.. Så vi fick ett nytt rum som var rent! Skönt!
 
Vi knatade ner till gallerian igen och käkade en sen middag, handlade lite gotta och gick hem och tittade på EM- finalen som inte var så jättekul. Synd för Frankrike, de borde ha vunnit.. 
 
Idag hann vi inte så mycket mer än käka frukost, springa ner till gallerian en timme (och yes! Jag hittade till slut en klänning till bröllopet!) 
 
Efter det åkte vi till Arlanda och hämtade upp Anna som kom hem från Tanzania och sen brassade vi hemma till Bollnäs och möttes av värsta regnvädret! Som det öste ner! Ville nästan stanna för det var så svårt att se ibland. 
 
Hundarna var glada att ses igen, och jag med! Även fast jag vet att hundvakterna ser till att de har det jättebra så känns det lite jobbigt att lämna... Usch, vill inte tänka på hur det kommer kännas när jag ska vara borta över två veckor i USA... 
 
 
 
 
Megastora drickor!!!! 
 
 
En riktig toppenresa!!!  Tusen tack sis!! 💜 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela