takidasky

Ny vecka!

Publicerad 2016-07-04 12:38:46 i Allmänt

Hade en mysig kväll igår då jag bjöd hem mamma på mat och så kom Erik med lite gräddfil och blev kvar han med. Vi fixade lagtröjor på expressen och tittade på första halvleken Island-frankrike men sen gick vi över till yatzy... Island kämpade på bra tycker jag och nu känns det inte så intressant att följa EM längre efter att de och Sverige åkt ur. 
 
 
 
Var ner och simmade hundarna igen igår på morgonen. Det var så kallt i vattnet att jag avstod. Som tur var hade jag Erik med mig så han kunde simma och få med sig hundarna på lite längre simturer. One simmade på och var inte lika skräckblandat förtjust utan mer bara förtjust. Läckert att se hur fort det kan svänga. 
 
 
Var riktigt effektiv på förmiddagen igår men efter 12 slog tröttheten till och jag sov tre timmar. Man är ju ingen ungdom direkt längre så det behövdes efter att inte ha sovit nåt på natten. 
Har läst tre böcker till nu, alla dessa tre var bra men "Utan att säga hej då" är nog mer för åk 6-7 och uppåt.. Den är skriven av en kvinna från Bollnäs för övrigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela