takidasky

Underbart!

Publicerad 2016-07-22 11:49:19 i Allmänt

Hur underbart är det inte att få gå morgonpromenaden och det är molnigt? Den här dagen kunde inte ha börjat bättre! 
 
 
Lite smolk i bägaren blev det när jag träffade på den hör 200 meter hemifrån.. Jag är glad att den var dödare än död...
 
 
Efter promenaden orkade jag inte gå hem och hämta badkläderna så vi gick direkt till badet. Väl där kom jag på att Ones flytväst var ju också hemma... Men det gick hur bra som helst utan! 
 
 
Tripp, trapp, trull...
 
 
Och så Meya... Badade lite mer än tassarna. Men den där simturen hon bjöd på för några dagar sen var nog en one hit wonder... 
 
 
Knäppte lite kort på alla fyra på vägen hem. Som jag älskar dom här fyra! Så himla olika i sina personligheter och helt underbara på sitt sätt. 
 
 
Nu har vi käkat frukost och det är dags att bege mig till pappa och måla...
 
E.T?!
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2016-07-28 19:22:55

Hihi...här var du nog inte populär 😜

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela