takidasky

Bästa klassen!

Publicerad 2016-06-03 14:53:46 i Allmänt

Idag firade vi, ungarna och jag. Att jag har pluggat klart för denna termin men mest för att jag tycker så mycket om dom! 
 
Så efter lunchen tog vi en promenad ner till biltema så jag kunde bjuda på mjukglass! Även fröken åt mjukglass så alla var nöjda! ;) 
 
När vi kom tillbaka så fick vi beskedet att klassen var en av de tre klasser i hela kommunen som samlat in mest pengar per elev till majblomman!!!  Sååå stolt över dom! Så då kändes det extra härligt att vi firat! 
 
Nu är det äntligen helg! Jag ska städa och röja här hemma och framför allt ska jag städa bort alla pluggsaker och böcker som belamrat vardagsrummet de senaste månaderna!! Ska bli så skönt att slippa se det på ett tag! 
 
Imorgon ska jag träffa Sofia och träna lite agility!! Det var inte igår! Och en av de allra bästa sakerna med denna helg är att den är extra lång och vi är lediga på måndag!!! 
 
Meya har fått sin andra dos antibiotika i morse så om nån dag bör jag se om det ger resultat. Jag hoppas verkligen det!!! Mitt hjärta, min fina gammeltant! Går ju bara inte att hon inte är bra!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela