takidasky

Extra dag!

Publicerad 2016-06-06 12:01:38 i Allmänt

Fick en extra dag ledigt iom Sveriges nationaldag! Lovely! 
 
Tvättmaskinen går på högvarv och jag försöker röja inne så mycket det går. Ute skiner solen så det känns helt okej att vara inne ;) 
 
Önskar att jag bara en dag fick prova på hur det kändes att faktiskt gilla och njuta av värmen. Men mest av allt önskar jag att sommarlovet låg på hösten ;) åh vad jag skulle njuta av att vara ledig då! 
 
Igår övningskörde jag med Ida igen. Vi tog småvägarna runt byn och sen Bolle och ner mot Björktjära. Där bytte vi och jag körde storvägen och så bytte vi igen. Det gick bra. Ida tyckte att det gick superbra att växla nu och det gjorde det. Är inte så nervös faktiskt när jag sitter bredvid. Men så åker vi inte så fort än heller ;). 
 
 
Fick ju träffa lilla samuraj i lördags för första gången. Riktigt gullig liten sak! Till och med Meya gav godkänt. 
 
One och ninja fick köra lite agility också. Oj, vad mycket vi behöver träna på... Just nu känns det som om vi aldrig kommer att bli startklara... Men det är klart, det blir man ju inte heller om man inte tränar särskilt ofta så det måste vi ändra på... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela