takidasky

I did it!

Publicerad 2016-06-22 17:05:41 i Allmänt

Kan inte beskriva hur många stenar som rasade av mina axlar just nu!! Efter tre veckors gruvsam väntan kom äntligen tentaresultatet, OCH jag klarade den!!! Jag kan inte fatta att det är sant! Var till 99% säker på att jag inte klarat den. Den lilla procenten var det enfaldiga hoppet som vägrar överge en typ.. Har inte fått veta några poäng, och ärligt talat så bryr jag mig inte. Allt som betyder något är att jag blev godkänd och slipper göra om den i augusti. 
 
Känns så himla gott att jag klarat allt denna termin som har varit. Jag har ju verkligen försakat massor av saker för att se till att det inte blir någon rest på något, eftersom trycket har varit så högt hela terminen ändå. Så känslan efter tentan, när jag inte ens hann göra alla uppgifter var ju inte på topp. Och i slutet av terminen var jag så trött och sliten och funderade på om jag skulle fortsätta eller inte.. Men nu ska jag ta sommarlov på riktigt, och inte oroa mig för någonting på åtta härliga veckor. Sen blir det en termin till av heltidsjobb och 85% studier och efter det kommer jag nog aldrig mer att plugga igen... 
 
Om jag kör på nästa termin så har jag dubblat min yrkeskompetens, och kommer bli fullt behörig i alla teoretiska ämnen i åk 1-6. Det går baske mig inte av för hackor... 
 
Nu blir det till att sammanstråla med grannarna och göra sommarfint på badplatsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela