takidasky

Sommarlov!

Publicerad 2016-06-09 23:43:02 i Allmänt

Inte för mig, men för ungarna iaf!! Tack och lov slutade det att blåsa på värsta viset och det blev en fin avslutning i kvällssolen. 
 
Känns inte som om sommarlovet för mig själv bara är en vecka lite drygt bort. Känner mig så himla sliten och trött så det tas tacksamt emot. 
 
Meya har börjat äta medicin nu mot inkontinens.  Jag hoppas verkligen att det ger snabb effekt och att det kommer fungera bra framöver. Känns jobbigt, men jag tror det främst beror på att jag blivit påmind om att hon faktiskt är till åren. Min älskade fraggelhund. 
 
I helgen blir det kennelträff hos ninnie. Det ser jag fram emot!! Älskar att umgås med det där gänget! Kan behöva den energiboosten nu när jag mest bara är trött! 
 
Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg till veckans sista arbetsdag imorgon!  Imorgon börjar även den stora läsutmaningen!  Jag har ju utmanat klassen i vem som kan läsa flest böcker i sommar, dom tillsammans eller jag. Har en redig bunt böcker redo att läsas! Tjohoo!! 
 
 
Fina avslutningspresenter från härliga ungar och föräldrar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela