takidasky

Äntligen helg!

Publicerad 2016-03-18 23:03:20 i Allmänt

Fast för mig innebär helgen plugg. Massor av plugg. Men så skönt att bara fokusera på det och inte ha både jobb och plugg i två dagar. 
 
Helgen inleddes med en skogsprommis. Så välbehövt just idag att få strosa och bara vara. Mitt skoterspår går över en myr och det är nog bara fråga om en eller två dagar till vi kommer kunna gå där nu. Sen får vi leta oss andra vägar.. 
 
 
Men alldeles underbart att barmarken börjar komma fram!! 
 
Ninnie hade delat den här bilden på fb idag från för två år sedan då de skulle valpbesiktigas. Goaste lilla One. Man riktigt ser hur hon kräver att bli utsläppt NU så hon kan få visa veterinären all sin kärlek. Ett karaktärsdrag som sitter kvar kan jag lova...
 
 
Fattar inte, snart har hon varit här i två år!! Tiden går så fort samtidigt som jag knappt minns tiden innan One. 
 
Nu blir det sängen. Klockan ringer tidigt imorgon så jag hinner plugga allt jag måste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela