takidasky

Bockar av..

Publicerad 2016-03-19 23:11:29 i Allmänt

Åh så skönt! Efter en riktigt effektiv dag så kan jag bocka av två stora saker från to do-listan. Först läste jag teknikdidaktiken och skrev mina fem inlägg och besvarade sex av de andras. 
 
 
Himla intressant bok med massor av tankar och tips om olika upplägg. 
 
Efter det så bar det av till skogen. Kändes ju sådär när man igår var så glad över lite barmark och idag blev det vinter igen...
 
 
Riktigt lurigt var det med blankis under snötäcket... Men så skönt att komma ut och sträcka på benen och rensa huvudet lite.
När jag kom hem satte jag mig med rapporten några timmar men sen var jag tvungen att ta en paus. Helt slut i hjärnan. Tog en timme och hälsade på Kalle och Erik och fick massa ny energi så när jag kom hem så kunde jag göra det sista och blev klar! Halleluja! Ska läsa igenom den imorgon bitti för en sista koll innan jag skickar in den. 
 
Imorgon börjar råplugget till tentan. Nu har jag bara den att koncentrera mig på och det känns jätteskönt. Och det behövs... 
 
Nu blir det sängen så jag kommer upp i tid imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela