takidasky

Strumptjuven

Publicerad 2016-03-09 22:06:36 i Allmänt

Så här glad blir man när matte tar fram favvostrumpan...för det är bara en sort som duger åt damen.. Och det är ju tur så jag får ha alla andra strumpor i fred..
 
 
Idag "råkade" jag köpa alldeles för mycket äpplen. 4 kg för att vara exakt. Vilken tur, för då blir det en massa över till Wella och de andra hästarna. :D 
 
Har spenderat dagen framför datorn och böckerna. Mitt mål är att hinna plugga undan så pass att jag kan vara helt ledig på lördag. Hade hoppats på fler lediga dagar men inser att det går inte. Med två veckor kvar till tenta och massa uppgifter som ska bli klar innan dess så är det bara att inse att jag får vara glad om det blir en dag. 
 
Nu är klockan över tio och ögonen går i kors så det är lika bra att hoppa i säng. 
 
Livsnjutarna... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela