takidasky

Trött.

Publicerad 2016-03-15 20:07:02 i Allmänt

Två dagar i Gävle och No/tk-utbildning avklarade. Åkt sju och kommit hem halv sju på kvällarna så det har blivit långa dagar. Vi har fått göra mycket praktiskt och jag byggde bla en krets som man kan använda och visa barnen att vi människor också leder elektricitet. Värsta tutan som tjuter när kretsen är sluten! Me like. Fick även löda igen, för första gången sen högstadiet tror jag. I fysiken fick vi ett häfte som innehöll 130 sidor med olika experiment.  Älskar när man får material som man kan börja använda sig av direkt! 
 
Igår när jag kom hem läste jag igenom sex olika rapporter från ma-kursen som vi hade seminarium på idag, så nu ska jag göra ändringar som behövs på min till på senast söndag och lämna in slutversionen. 
 
Till på söndag ska jag också läsa 300 sidor teknikdidaktik och göra 6 egna reflektioner på sådant jag vill belysa extra samt kommentera och diskutera 5 av de andras inlägg. 
 
Och på det ska jag träna och plugga till tentan nästa vecka. 
 
Men ikväll tog jag ledigt. Är jättetrött och slut i hjärnan. Kommer säkert ångra mig imorgon men ska faktiskt gå och sova snart. Blev bara fem timmars sömn i natt då jag var lite för speedad och stressad igår...behöver några timmar till för att må bra känner jag. 
 
Den här gjorde vi idag också, som en del av en händelsekedja. Våran grupp fixade nästan hela fem meterskedjan på första försöket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela