takidasky

Två år

Publicerad 2016-03-22 22:54:09 i Allmänt

Idag har One varit min i två hela år! Två år fyllda av så mycket kärlek. Det är helt galet vad denna hund verkligen älskar allt och alla. Jag ville inte ha en reserverad hund igen, för jag tyckte det räckte med Sky... Och oj, min önskan gick i uppfyllelse tusenfalt.. 
Ja, så pass mycket att hon fått utmärkelsen världens drygaste hund av syskonbarnen... 
 
I sängen sover hon i knävecket eller delar kudden. I soffan ligger hon antingen i mitt knä eller på ryggstödet bakom med hakan på min axel. Nära nära ska det vara.
 
Tyvärr har hon inte fått komma till sin rätt ännu när det kommer till agilityn. Hon har ju inte fått lära sig så mycket liksom.. Men jag hoppas verkligen att det blir ändring på det i år. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela