takidasky

Gaaah!

Publicerad 2016-05-24 17:23:50 i Allmänt

Igår satt jag och kämpade med randvinkelsatsen och medelpunktsvinkel. Jag verkligen la ner massa tid på det och en del annat också men....
 
Idag på matteträffen säger han att varken randvinkelsatsen eller medelpunktsvinkel kommer på tentan... 
 
Say again!?!?!? Wtf rent ut sagt... Jomensåatt.... Tid har jag ju verkligen att slösa bort nu så här en vecka till tentan.... Gaaaahhhh!!!!! 
 
Och regnigt och kallt på det. Och imorgon då jag skulle ha förstelärardag gick inte för vikarien blev sjuk och jag vill inte sätta in nån helt okänd så det är bara att jobba som vanligt...
 
Nu är det lika bra att logga ut härifrån så jag inte kan fortsätta gnälla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela