takidasky

Giv mig ork...

Publicerad 2016-05-19 23:11:23 i Allmänt

Paniken växer mer och mer. Är så jäkla mycket och hinner inte alls det jag behöver. Nästa helg är det tenta i fysik och jag har inte ens börjat plugga och om 2 veckor är det mattetenta och jag skulle behöva det dubbla för att hinna lära mig allt... 
 
Imorgon har jag tre utvecklingssamtal efter jobbet och efter det har jag sen bara två kvar till veckan. Så där lugnar det ner sig lite i alla fall. 
 
Helgen 3-5 juni, fy fasen vad jag ska sova, njuta och bara vara då. 
 
Och imorgon flyttar valparna. Jag hoppas jag hinner hem och säga hej då. Fy så sorgligt men samtidigt kul att se hur de utvecklas i sina nya hem. Men så jag kommer sakna de där lyckopillren!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela