takidasky

Intalning

Publicerad 2016-05-31 22:30:55 i Allmänt

Försöker intala mig själv att det inte är hela världen om jag åker på omtenta. Att plugga 85 och jobba heltid är inte de mest optimala förutsättningar man kan ha, och om jag inte grejar tentan på första försöket så går inte världen under. Tvärtom får jag ge mig lite credit för att jag grejat allt annat under terminen. Fick tillbaka rapporten med högsta betyg på idag t.e.x. 
 
Men det är jäkligt jobbigt att veta att jag har tenta i övermorgon och att det är så mycket som inte sitter. Man vill ju liksom lyckas på första försöket...  
 
Imorgon blir det till att vrålplugga järnet. Alla dessa regler för hur man ritar olika figurer med passaren ska gås igenom... Och så måste jag se några föreläsningar igen... Vem vet, mirakel kan ju ske.... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela