takidasky

Äntligen här!!

Publicerad 2016-10-30 16:13:00 i Allmänt

Fem timmars sömn hann jag med innan jag igår strax före sex startade hemifrån med första anhalt Borlänge för att lämna One hos ninnie och Lars. Efter det åkte jag vidare mot Uppsala där jag mötte upp sis med familj för en tidig lunch innan vi åkte till Arlanda. Halv tre när planet lyfte kunde jag dra en stor suck av lättnad. Så som jag hade stressat hela veckan och äntligen var jag ombord! 
 
 
 
Resan över Atlanten tog 10,5 timmar, tur man hade egen monitor med filmer... Det var svårt att slappna av och sova mellan två främlingar.. 
 
 
Väl framme i Las vegas hämtade vi ut hyrbilen, och dunkade de två timmarna till St. George där vi bor hur fint som helst!!! Det var en riktig häftig upplevelse att köra i mörkret genom Las vegas och jag längtar tills vi kommer tillbaka dit i slutet av resan! 
 
 
 
Vi var rejält trötta efter att ha varit vakna över ett dygn så vi åkte på Walmart och handlade frukost och sen hem till huset och lade oss. 
 
Tidigt i morse vaknade Wilmer och var hungrig så vi smög upp och åt en macka medan alla andra sov. 
 
 
Lite senare när morgonen grydde tittade vi ut på det här genom fönstret....
 
 
Idag ska vi bara ta det lugnt. Ungarna är nere i poolen och badar och själv sitter jag på baksidan och andas in ökenluften. Riktigt varmt redan nu... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela