takidasky

Kniven mot strupen...

Publicerad 2016-10-18 21:14:52 i Allmänt

För det mesta funkar jag bra under press så jag hoppas att så är fallet nu med för nu är det två dryga veckor framför mig... Betar av sak för sak, har ett schema över vad som måste fixas dag för dag och hittills ligger jag i fas. Förstår inte varför de alltid lägger så mycket i slutet av kursen....
 
Imorgon har jag studiedag som ska ägnas helt åt rapportskrivande. Hoppas på att schema kommer ut snart för nästa kurs som börjar v 45 så jag vet vad jag måste ha med till USA.
 
Men nu blir det sängen. Har haft två sena kvällar nu och det tar ut sin rätt med huvudvärk och riktigt trött idag. Bäst att försöka vara pigg imorgon!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela