takidasky

En av tre...

Publicerad 2017-01-08 21:25:35 i Allmänt

Ja, nu är examinationsuppgifterna inlämnade i alla fall! 20 sidor blev det.... Rapporten är inte på långa vägar klar och inte heller den andra inlämningsuppgiften på två sidor... Jaja, har ju tre kvällar på mig typ.... Gaaahhh!  
 
Nu orkar jag inte mer för idag. Jobbstart imorgon väntar så det blir till att ställa tredubbla alarm så jag säkert vaknar... 
 
Vi var iväg och simmade ikväll igen. Nästa vecka blir det bara en gång eftersom jag har så mycket skolarbete som ska bli klart. Men sen efter det så kommer vi kunna köra på två gånger i veckan igen. Bara nästa vecka är klar så kommer jag ha ett liv igen!!! 
 
Och bäst av allt - jag kommer ha tid att börja med agilityträningen igen!! Wohoo!! En gång i veckan ska jag försöka få till i alla fall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela