takidasky

Ny väg...

Publicerad 2017-01-26 20:21:44 i Allmänt

 
 
Nu är det bestämt, berättat och klart. Efter sportlovet tar jag en ny väg i yrkeslivet och lämnar björktjära och börjar på Höghammargymnasiet. Så många känslor på en och samma gång. Jag lämnar ju mina goungar och det var ett svårt och tungt beslut kan jag lova,  samtidigt som jag ser framåt med förväntan. 
 
Men när väl tankarna har börjat snurra iväg så är det svårt att inte ta steget. Så nu kör jag på det här. Håll tummarna att det blir så bra jag hoppas det ska bli. 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2017-01-27 20:27:35

Det kommer nog bli superbra gumman!!! Tycker absolut du gjorde rätt, man måste våga för att vinna 😊

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela