takidasky

One mår bättre!

Publicerad 2017-01-07 15:16:36 i Allmänt

Efter den där natten så gick den dåliga magen över. Tror att jag ökade på färskfodret för fort. Vi håller ju på och går över till det nu. Så nu har det blivit ris med lite torrfoder och så startar vi upp lite försiktigt och långsamt med färskfodret igen sen. De tre andras magar har inte reagerat något, skönt! 
 
Idag njöt vi av soooool på promenaden! Sååå härligt! Nu är det rapportskrivning som gäller resten av denna lördag och imorgon ska det sista slipas på examinationen som ska lämnas in och förhoppningsvis blir rapporten klar då också så att jag kan ägna mig åt att träna inför den muntliga examinationen på torsdag. Har även en skriftlig uppgift på två sidor som ska in.
 
Känner mig galet stressad men tröstar mig med att om sex dagar är det (förhoppningsvis) över och jag blir klar.
 
 
 är så himla kär i fröken röd! Hon är så go och mysig men samtidigt full i fan... Snart flyttar dom, blir ju 8 veckor om bara nån dag. Kommer bli så tomt men en hane blir ju i alla fall kvar hos pappa och Emil. Så visst kommer det finnas valpmage att gosa med ändå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela