takidasky

One tre år!

Publicerad 2017-01-21 11:20:37 i Allmänt

Idag är det lillskruttans dag. Och det kan ju inte vara en slump att hon är född på kramens dag.  För en mer kärleksgivande hund får man leta efter. 
 
Tittar jag tillbaka på året som varit så har vi några guldkorn att plocka fram, 
 
One lärde sig simma!
One fick äntligen lära sig alla hinder.
One fick tävla två tävlingar.
One vann en klass och tog sin första pinne!
One lärde sig äta blåbär själv i skogen. 
One bodde hos ninnie och fick valla lite. 
 
I år hoppas jag på mer vallning och mer agility. Hon har så mycket kapacitet som jag önskar att hon får utveckla till fullo. Så jag hoppas att jag kommer igång ordentligt nu, för det är ju där problemet är... Det borde ju lösas bara av det faktum att jag inte pluggar mer... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela