takidasky

Skitnatt...

Publicerad 2017-01-18 19:02:58 i Allmänt

Igår var jag iväg på sektormöte på klubben. Det var ett tag sen jag var engagerad nu, efter takidas pensionering så gick det ju typ två år innan jag kom igång igen. Och igång kan jag ju inte påstå att vi är, men jag hoppas bli..
 
Kom hem för sent från mötet för att det skulle va nån vits med att elda och tänkte att det gick ändå.. Somnade runt halv tolv och vaknade kl tre och sen kunde jag inte somna om. Alldeles för många tankar som snurrade i huvudet. Tänkte på att det kändes himla kallt men blev rätt förvånad när det var 13 grader när jag klev upp!!! Kändes som ett riktigt dåligt skämt...Luftvärmepumpen hade lagt av under natten!
 
Fick igång pumpen innan jobbet iaf. Nu eldar jag för fullt för att få upp värmen i huset innan sängdags. Imorgon ska jag på kurs, ska bli himla skoj! Men efter den här skitnatten blir det tidigt i säng ikväll. Bara hoppas att jag får sova! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela