takidasky

Swish-helg

Publicerad 2017-01-23 23:07:34 i Allmänt

Pang tjong,  så kom helgen och tog slut lika snabbt....  Har gått härliga promenader med hundarna. I lördags gick jag ända till sis med Kalle och Erik. Han var så duktig kalle som orkade gå hela vägen!! One fick också följa med, födelsedagsbarn som hon var. Det känns så himla konstigt att gå med bara en hund... 
 
I söndags var vi även iväg och simmade igen. På vägen dit var jag tvungen att stanna och bara njuta en stund. Så sagolikt vackert!
 
 
Simningen gick jättebra. Sky simmade längre tid och var väldigt tillfreds i bassängen när hon var själv. One var ännu mer galen när det var hennes tur och takida kommer nog snart få börja simma utan flytväst då hon mest ligger och paddlar på sparlåga.... 😂 olika små svartvita..  ja, och sen strimlade sky en av Berits leksaker i ett obevakat ögonblick då jag höll på att blåsa one torr och Berit duschade takida... Pinsamt... Måste ta med egna leksaker till sky att ha när hon väntar på att de andra ska bli klar... 
 
 
 
Har inte hunnit med alls det jag tänkt på hemmaplan i helgen... Får försöka inse att jag inte hinner så mycket och börja göra rimligare planer framöver. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela