takidasky

Njuter

Publicerad 2017-10-08 01:22:51 i Allmänt

Idag blev den tänkta timmen i skogen nästan fyra. Så underbart att skita i alla måsten och göra det som för tillfället känns bäst! 
 
Först åkte jag o hundarna och gick vår vanliga runda. När vi kom förbi en mossig gammal traktorväg så kopplade jag dom svartvita och körde lite skritträning i mjukmossan. Men redan efter fem minuter var jag tvungen att koppla loss dom och plocka svamp istället. Och sen blev det till att leta det ett tag.. 
 
Åkte hem till syrran och lämnade svampen och fick med mig theo och hundarna ut i skogen igen. Meningen var att vi snabbt skulle åka till ett svampställe men istället blev det långpromenad på ett annat ställe. Hundarna var jättenöjda att åka tillbaka till skogen och efter det har dom legat och sovit sen vi kom hem typ. 
 
 
 
I bilen höll Smilla på att somna i Theo knä. Gogumman. 
 
 
Annars har jag tittat på livesändningen från VM. Så många duktiga ekipage att njuta och inspireras av! Imorgon är det de individuella finalerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela