takidasky

Skyan

Publicerad 2018-08-18 00:14:00 i Allmänt

För fem år sedan blev Sky godkänd vallhund. Fy fasiken vad lycklig jag var när vi gått klart och det stod klart att hon var godkänd.
 
Då hade vi inte bara bemästrat vallningen utan även övervunnit cancern och bogoperationen och all rehab. Tyvärr höll inte kroppen för agilityn men sen dess har hon ändå kunnat leva ett aktivt sällskapshundliv och vi har hunnit med en omgång mot cancern igen. 
 
Att hon snart är 9 år märks inte. Hon är och beter sig som en valp och unghund och det kommer nog aldrig att ändras. Hur många koppel och leksaker som helst har hon demolerat i sina dar, och när jag tror att hon äntligen vuxit upp så motbevisar hon mig. Varje gång. 
 
Min Sky. Vad jag tycker om henne! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela