takidasky

Rond 1

Publicerad 2018-08-08 21:08:56 i Allmänt

Det är så sjukt tråkigt att måla hindren.
 
Note to myself: 
Måla allt innan jag skruvar ihop det. 
 
Jaja, bara på det igen imorgon. Och i övermorgon. Och nästa dag. Sen är det klart. Fyra hinderstöd är klara nertill så de ska börja målas resten imorgon och blir klara i övermorgon. Ett hinderstöd är klart upptill och behöver två omgångar nertill. Fem hinderstöd ska målas en andra gång upptill imorgon och sen väntar två omgångar nertill. Har jag tur och kan måla riktigt tidigt en morgon kan jag nog göra det en gång till på kvällen och då kanske jag blir klar i övermorgon.  
 
Imorgon blir det yoga vid Scandic och sen hotellfrukost med sis. Det ska bli mysigt. Bara jag kommer upp då, vill säga.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela