takidasky

Jullov

Publicerad 2018-12-20 23:51:29 i Allmänt

Äntligen kom det. Jullovet. Så trött och sliten. Inte av jobbet men det ska bli skönt att ha mindre att göra ett tag och förhoppningsvis komma mer i fas. Jag har pendlat mellan hopp och förtvivlan i sex veckor och jag grejar inte det så bra. Har nog gått upp över 1 kg i veckan sen hon blev dålig. Tappar allt med maten och äter bröd, pasta och skit. Och svårare än så är det inte för min kropp att börja lägga på sig. Tyvärr går det inte lika lätt åt andra hållet.. Mår riktigt illa i kroppen så jag hoppas verkligen att jag får ro att bryta alla dåliga val. 
 
De senaste dagarna har Sky varit lite piggare. Det gör att jag kan slappna av lite mer och inte vara så orolig. Har varit så rädd för den kommande julen och att allt är stängt så länge men nu känner jag mig lite tryggare att det kommer gå bra. 
 
Är så gott som klar med alla julklappar nu. Så skönt. Då kan vi bara vara och ta det lugnt dagarna fram till julafton. 
 
 
Sky och jag åkte till veterinärstationen med en liten gottakorg och önskade God jul. Hon behövde komma dit en gång nu och bara få massa godis och sen åka hem. Dom är så himla goa där med både henne och mig. Jag har varit så ledsen genom hela processen och dom har verkligen varit fantastiska. Och så skönt för dom också att få se henne lite piggare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela