takidasky

Natten

Publicerad 2018-12-13 17:12:17 i Allmänt

Sky väckte mig kl 4 genom att kräkas under sängen. Efter att ha torkat upp och vädrat så flyttade vi in till vardagsrummet och soffan. Det luktade så fruktansvärt illa... one tyckte att det var det bästa som kunde ha hänt och kröp in i famnen på mig och somnade lyckligt på armen min. Hon har nog saknat det mest, att få sova med mig dom här veckorna. 
 
Tankarna snurrade igång hej vilt så nån mer sömn blev det inte tal om. Inte blev det bättre att hon fortsatte med diarré på lunchen heller med samma otäcka lukt. Har pratat med veterinären och om det fortsätter får jag ringa imorgon igen. Ingen smärtstillande ikväll och så får vi hoppas att detta var en reaktion på den. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela