takidasky

Taktikvila

Publicerad 2018-02-25 18:15:29 i Allmänt

Har inte blivit bättre i förkylning och ork alls över helgen förutom att jag fått tillbaka smaken. Så idag har jag försökt att ta det lugnt och ge kroppen en chans att återhämta sig till jobbveckan som kommer. Upp till skogen med hundarna men sen har det varit viloläge som gällt. Jag har försökt läsa ikapp alla 'lektioner' jag inte hunnit/orkat med de senaste tre veckorna i programmet och nu är jag snart i fas. Har denna veckas material kvar att gå igenom bara. 
 
Åt rester idag men nu måste det till ett ryck så jag får klart matlådor och frukost till veckans första dagar. Gick in i programmets sjunde vecka idag. Helt galet vad fort tiden går. Tycker nyss jag har börjat. Men fyra lärorika veckor kvar! 
 
Har beställt lite böcker på bokrean också. Längtar! Med lite tur borde de ju komma i slutet av veckan. Lagom till lovet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela