takidasky

Ja, varför inte...

Publicerad 2018-01-25 18:11:49 i Allmänt

Den där Sky. Är det inte det ena så är det det andra... Nu har hon ett sår rakt i halsen vid strupen. Hon måste ha sprungit in i en pinne eller nåt i skogen. Så nu är det att tvätta och hålla rent. 
 
Det hade kunnat gå riktigt illa om det hade tagit djupare så jag antar att man får vara tacksam för det lilla. 
 
 
Idag är det åtta år på dagen som jag var och hälsade på i Äppelbo tillsammans med Helena och Berit. Och träffade Sky för första gången och bestämde att just hon skulle bli min! Och Helena valde Mike. Sky har verkligen tagit mig med på en berg och dalbana genom livet tillsammans. Nu hoppas jag att vi har bara lugna år framför oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela