takidasky

Välkommen 2018!

Publicerad 2018-01-01 19:55:58 i Allmänt

Nytt år, nya möjligheter. På tolvslaget lovade jag mig själv två saker. Så skönt med att ha en vecka till ledigt så jag kan strukturera upp en slags plan. Det är och har varit mitt största bekymmer året som gått. Att jag varit så gott som oförmögen att planera och strukturera något alls utanför jobbet. Kan påbörja något för att sedan två dagar senare ha glömt bort att jag ens börjat... 
 
Hoppas att ett mer schemalagt liv kommer att göra det lättare i vardagen också som det gör i jobbet. 
 
 
Avslutade året med en härlig tur till skogen med hundarna.  Även Theo och deras hundar följde med. 
 
 
Hoppas att 2018 blir ett bra år. Att familj, vänner och fyrbenta får vara friska och må bra. Att mänskligheten visar mer omtanke och omsorg för varandra. Och att jag om ett år från nu kan skriva att mina nyårslöften gick i uppfyllelse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela