takidasky

Skön helg!

Publicerad 2018-06-17 22:00:43 i Allmänt

En helg som har gett lite försmak på vad som komma skall. Jag har för första gången på väldigt länge haft ron i kroppen att läsa en bok, och jag har även sett en film. 
 
Igår tränade jag även agility. Första gången sen tävlingen så det var på tiden. Tror vi knäckte koden till hur långt vi måste backa i rcträningen och även att både jag och One behöver komma in i mer seriöst tankemönster i början av träningen. Och så gjorde vi ett rätt skarpt bakombyte i slalom, woopido vad bra när någon utmanar mig att våga! 
 
Och så skogen. Så skönt att det var svalare väder idag! Inte så fasligt mycket mygg heller. 
 
 
Nu är det bara två dagar kvar att jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela