takidasky

Motstå cravings..

Publicerad 2018-03-09 17:13:10 i Allmänt

Idag, efter snart åtta veckor på programmet är det svårare än någonsin att motstå alla cravings som dyker upp i huvudet. Och det är hela tiden. Sugen på något sött, salt, hamburgare, pizza, pasta, ja, typ allt. Vet inte vad jag ska göra. Har inte skött mattiderna nu när jag varit ledig och har heller inte fått nån bra balans mellan protein, fett och kolhydrater när jag ätit. Så jag antar att det är därför jag känner så här. Men frågan är ju hur sjutton man kommer i balans igen? Att motstå enstaka cravingsattacker grejar jag med de tekniker jag lärt mig. Men efter att ha känt så här en hel dag så känner jag mig rätt rådvill. Det måste ju ge med sig nån gång? För jag får inte falla dit. Punkt. Det räcker att de senaste två åren sett ut så här...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela