takidasky

Grym skrutta

Publicerad 2018-05-18 23:34:12 i Allmänt

Igår var vi upp en sväng efter skogen och körde lite slalom och några skick på balansen. Min duktiga lilla skrutta! Nu började hjärnkontoret jobba på en gång och vi fick några fina slalom och skick. Riktigt glad matte och hund! Det blir nog bra det här med lite mer träning. Vi får träna på att tävla så länge på de tävlingar vi anmält. 
 
 
Tvingade mig iväg till gymmet idag också. Nöjd med tre pass på en vecka. Märkte idag under intervallerna att det blir en belastning på muskelfästena och att det gör ont, så får nog vara nöjd om jag kan köra tre gånger i veckan tills jag får tid hos sjukgymnast och förhoppningsvis hjälp att läka och träna upp den här skadan... 
 
Är så himla härligt och skönt i skogen nu när det varit lite svalare. Love it! Har målat några sektioner staket idag med, och räknar med att det blir klart i helgen. Ska ALDRIG måla staket igen..
 
Har även köpt en lång tunnel och tunnelhållare av klubben som sålde ut. Min första agilitypryl typ! Jag och pappa ska försöka bygga några egna hinder i sommar så jag kan ha ett par stående på gräsmattan. Tror vi kanske skulle komma nånstans då med grundträningen... Men först ska vi se om far och dotter med tummen mitt i hand kommer kunna få till några hinder... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela