takidasky

Städardag

Publicerad 2018-05-01 23:05:25 i Allmänt

Idag var det städardag. Perfekt väder för det också. Regn och rusk. Blev både mössa och vantar på skogspromenaden idag. Kändes lite sådär när jag läste på fb att de sett en stor björn i närheten av där vi brukar gå... Men med lite överdrivet höga rop på hundarna och prat med Maja en sväng så hade vi nog skrämt iväg alla potentiella björnar.. 
 
Försöker planera upp vad jag vill lägga fokus på nu i agilityn. Iom att vi haft så långt uppehåll så vill jag ju inte köra på henne för mycket utan få till korta effektiva träningar som ändå stärker våra svagaste sidor men ändå ser lite framåt typ.. Svårt, svårt men så viktigt för min oroliga sida att göra en bra planering som känns bra och trygg. 
 
Så sjukt rolig. Och stämmer så bra för varje växt jag köper hem....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela