takidasky

Kanske

Publicerad 2018-11-21 21:15:09 i Allmänt

Kanske är det bara inbillning, eller att jag önskar det så mycket, men en kort stund idag kändes skyan en aning piggare. Samtidigt vet jag ju att hon är ju lite som en maskin. Hon går på. Och det kanske var den jag såg. Maskinen som glimmande till, som inte hann med att känna efter för en stund.. 
 
Imorgon  får vi provsvaren. Jag hoppas verkligen att de kan berätta vad som felar. Jag både längtar och får ont i magen på samma gång. Jag måste också fråga om röntgenbilden. Det var ju nånting där hon var fundersam över men jag minns ärligt inte vad hon sa efter hon sa det. 
 
 
Lite mer än en månad sen jag tog den här bilden. Så snabbt det kan svänga... förhoppningsvis svänger det lika snabbt tillbaka bara vi kommer på vad som är fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela