takidasky

Garagerensning

Publicerad 2018-09-11 20:41:15 i Allmänt

Började att gå igenom alla kartonger i garaget men kom av mig när jag hittade ett gammalt fotoalbum från 1996 och 1997. Nostalgi deluxe! Skrämmande att det där som inte känns sååå länge sen faktiskt är mer än halva livet sen. Och att jag är ungefär lika gammal som ida är nu. Himmel.... 
 
 
 
 
Och bildtexten till den här bilden... hahaha...!
 
Men fick ihop två säckar i alla fall. Och äntligen kom jag mig för att slänga massa av den kurslitteratur jag köpt på mig genom alla år. Så skönt! Tog även in en gammal kaffeservis som jag ärvt och diskade upp. Nu ska allt användas och inte längre ligga i kartonger. Det är slut på att vara så rädd om saker att man inte ens vågar använda dom! Det kommer ju inte till nån glädje alls om man gör så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela