takidasky

.

Publicerad 2019-02-21 20:30:00 i Allmänt

Började gå igenom lite papper som blivit liggande över Sky. Jag blir så himla ledsen. Och arg. Så jäkla arg. Dumma förbannade skitcancer. Allt gick så fort. På bara några veckor var hon borta. Jag saknar henne så mycket. 
 
Jag mår fortfarande dåligt över att jag inte kunde skydda henne från det här. Det gör ont och är så svårt att acceptera. För det var ju mitt jobb. Det var mitt ansvar att hålla henne trygg.
 
Och samtidigt vet jag, att vissa saker rår man inte på. Jag kunde inte göra något. Jag hade inte kunnat göra något annorlunda. Mot den här cancern stod vi alla maktlösa. 
 
Men så svårt det är att acceptera det.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela