takidasky

Sky

Publicerad 2019-01-07 20:04:18 i Allmänt

Så kom dagen då det blev dags att ta farväl. Och den kom alldeles för tidigt. Alldeles för snart. Jag hoppades ändå, fast jag visste att det var omöjligt, att hon skulle bli bra. Återhämta sig, så där mirakulöst som bara Sky skulle kunna göra. Men så blev det inte. Dumma, obarmhärtiga cancer. 
 
I fredags somnade hon in här hemma i sitt favorithörn i soffan. Allt var så lugnt och fint. Ingen stress eller oro. Och jag kommer vara vår veterinär för evigt tacksam för det. I allt det här svåra betydde det så mycket att kunna ge Sky det avslutet. 
 
Det är så tomt här hemma. Jag är så fruktansvärt ledsen för att jag inte kunde skydda henne från det här. Älskade tokhund. Wow, vilken resa hon tog mig på. Så tacksam att hon blev min.
 
Sky
20091212 - 20190104 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela