takidasky

Nytt år!

Publicerad 2021-02-15 19:38:45 i Allmänt

2021 är här och snart har det redan gått 2 månader av det nya året. Så tacksam för att ha den här vid min sida. 
 
 
Året började med undervisning på plats i 2 dagar och sen fjärrundervisning ett par veckor, men nu sen lite mer en vecka tillbaka så är det undervisning på plats som gäller igen. 
 
Jag har sålt iväg en hel del täcken, selar och andra hundsaker. Känns skönt när jag äntligen tog tag i det. One har ju sina täcken och när nästa hund kommer ska ju hon få sina egna också. Har några saker kvar som jag ska lägga ut igen och lite mer jag har hittat. 
 
Även om det kan bli -15 - -20 på kvällar och nätter så värmer solen nu om den tittar fram. Så skönt och ger lite hopp om att våren inte är alltför långt borta. Längtar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela