takidasky

Keplermania!

Publicerad 2011-08-14 22:38:33 i Allmänt



Förra veckan började jag läsa dessa böcker... Den ena började jag läsa runt 12 på kvällen så den höll mig vaken till halv fem på morgonen...när det var dags för den andra så var jag smart och började läsa den tidigare på kvällen, så då var jag "bara" vaken till tre på natten...

Sååå bra böcker. Älskar när jag får händerna på en bok som är så fänglande att man inte märker att man vänder blad. Men nu är det slutläst på ett tag för mig, imorgon börjar jag jobba igen...och som ni förstår av ovanstående rader så har jag inte självdiciplinen att förmå mig att sluta läsa när jag väl börjat så därför har jag skapat en egen regel med total läsförbud under jobbveckorna.. skittrist men nödvändigt..

Nu är det dags att hoppa i säng snart, jag hoppas verkligen att jag vaknar i tid imorgon! Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela